فوتبال ایران

8030
طاهرزاده: در هر بازی شرایط کامبک پیش نمی‌آید

سه امتیاز بازی مقابل شمس آذر برای پرسپولیس حکم قهرمانی را دارد

طاهرزاده: در هر بازی شرایط کامبک پیش نمی‌آید

پیشکسوت پرسپولیس از اهمیت بالای کسب سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر در رابطه با قهرمانی پرسپولیس حرف می زند .


ناصر قراگزلو /بهنام طاهر زاده در خصوص حریف هفته بیست و نهم پرسپولیس گفت :شمس‌آذر، تیمی جوان و با انرژی بالاست که بازیکنانش دوندگی زیادی دارند. این موضوع یکی از شاخصه‌های بارز این تیم است. حتماً اوسمار می‌داند که با تیم جنگنده و دونده‌ای بازی دارد. البته حتماً شمس‌آذر مقابل صدرنشین لیگ استرس زیادی دارد و همین استرس موجب ترشح بیش از حد آدرنالین بازیکنان تیم قزوینی شده و بر روی عملکرد بازیکنان آن تیم تأثیر خواهد گذاشت و می‌تواند کارایی آنها را کمتر کند.
وی در ادامه افوزد :جدا از همه مسائل فنی باید به این مسأله بپردازیم که این تیم از سرمربی‌ای بهره می‌برد که به لحاظ شخصیتی و کاربلدی مربی خوبی محسوب می‌شود و به لحاظ فنی و بدنی تیمش را در شرایط خوبی قرار داده است.
طاهر زاده تاکید کرد :خط دفاع پرسپولیس و در رأس آنها فرجی با مشکلاتی مواجه بود و مقابل تیم استقلال خوزستان عملکرد ضعیفی داشت. بازیکنی که در دیدار رفت هم اشتباهاتی را در اهواز مرتکب شده و روی یکی از گل‌های خورده مقصر بود. البته با حضور گولسیانی حتماً اوسمار بهترین ترکیب را برای خط دفاعی‌اش انتخاب خواهد کرد و از علی نعمتی و دانیال در دفاع چپ و راست و از گولسیانی و کنعانی‌زادگان در دفاع میانی بهره خواهد گرفت.
بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان خاظرنشان ساخت :به نظرم بهتر است در زمان ارسال‌ها و ضربات شروع مجدد که گولسیانی، نعمتی و کنعانی که سرزن هستند و جلو می‌آیند بازیکنی مانند دانیال و هافبک‌های دفاعی و یا یکی‌دو بازیکن دیگر مثل ریگی در زمین خودشان بمانند تا در ضدحملات غافلگیر نشوند. در زمان حمله هم جدا از عناصر خوبی که در خط میانی و حمله پرسپولیس وجود دارد حتماً باید دانیال هم از راست نفوذ کند اما نعمتی در جناح چپ بماند ضمن اینکه بازیکنانی مانند اورونوف، امیری، ترابی و بازیکنان تهاجمی دیگر هم هستند که قطعاً در حملات بهترین شرایط را برای پرسپولیس به وجود خواهند آورد.
طاهر زاده از اهمیت بسیار بالاو نقش سه امتیاز بازی با تیم قزوینی برای پرسپولیس حرف زده و در این ارتباط می گوید :بازی مقابل شمس‌آذر و نتیجه‌گیری برای پرسپولیس حکم قهرمانی دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازیکنان پرسپولیس حتماً باید طوری بازی کنند که نتیجه بگیرند و به این نکته واقف باشند که در صورت اشتباه، در هر بازی شرایط کامبک به وجود نمی‌آید. بازیکنان پرسپولیس باید خیلی باهوش عمل کنند و با تمام توان همه خواسته‌های تاکتیکی اوسمار را در زمین اجرا کنند تا با برد از زمین خارج شوند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران